Wykonawco, wypełnij swój profil i pokaż się z najlepszej strony!
Rozwiń swój biznes z OdUslug.pl – zyskaj nowych klientów i zwiększ liczbę zleceń. Aby osiągnąć sukces zadbaj o swój profil w serwisie – wypełnij go i pokaż się z najlepszej strony. Sprawdź na co zwrócić uwagę tworząc profil usługodawcy.
Zdjęcie profilowe czyli jak Cię widzą, tak Cię piszą
Czy wiesz, że informacja graficzna jest przetwarzana 60 000 razy szybciej niż tekstowa? Profile ze zdjęciem budzą większe zaufanie klientów, a tym samym przekładają się na wzrost liczby odwiedzin Twojego profilu.
Czym się kierować przy wyborze zdjęcia?
- pokaż jak wyglądasz – klient chce zobaczyć wykonawcę, któremu zleca wykonanie usługi;
- bądź profesjonalny – zrezygnuj ze zdjęć, które pokazują Cię w prywatnej sytuacji (wakacje, spotkanie ze znajomymi) – Twój wizerunek ma budzić zaufanie;
- daj się poznać z dobrej strony – badania pokazują, że najlepiej odbierane są zdjęcia, na których fotografowana osoba patrzy w obiektyw aparatu lekko uśmiechnięta;
- zwróć uwagę na jakość zdjęcia – unikaj tych o słabej jakości;
- stroń od zdjęć, które w żaden sposób nie są związane z Tobą i prowadzoną przez Ciebie działalnością;
- pochwal się swoimi realizacjami – OdUsług to serwis dla wykonawców, dlatego pokaż efekty swojej pracy aby zwrócić uwagę potencjalnych klientów i ułatwić im wybór na Twoją korzyść.
Kim jesteś?
Dodaj ciekawy opis „o mnie”. Jaki jest profil Twojej działalności? Jak pracujesz? Co Cię pasjonuje? Wzbudź zainteresowanie klienta i przekonaj go, że to właśnie Ciebie (Twoją usługę) powinien wybrać.
- pisz w pierwszej osobie;
- niech Twój opis będzie kompletny, ale zwięzły. Zarówno brak informacji „o mnie” jak i zbyt długi opis zniechęca do nawiązania współpracy;
- pamiętaj, że klient może nie znać się na Twojej branży, dlatego używaj zrozumiałego języka;
- pozycjonuj swój profil (uczyń go użytecznym dla robotów Google) – w tym celu wykorzystuj słowa klucze opisujące Twoją działalność (na przykład jeśli jesteś trenerem personalnym nie zapomnij wpisać haseł „trener personalny”, „trening indywidualny”, „ćwiczenia z trenerem”).
Co robisz?
Wpisz swoją specjalizację. Następnie przejdź do zakładki „Dodaj usługę”. Skorzystaj z naszej wyszukiwarki lub wpisz usługę ręcznie. Zaprezentuj się z najlepszej strony. Podaj zakres usługi oraz jej cenę wraz z komentarzem. Dodaj zdjęcie usługi – powtórzymy jeszcze raz – informacja graficzna jest przetwarzana 60 000 razy szybciej niż tekstowa.
Na zakończenie…
…chcemy Ci zobrazować czym jest Twój profil w serwisie. Pomyśl o swojej wizytówce, którą wręczasz klientowi. Jak wygląda? Czy jest estetyczna i pomocna? Jakie informacje zawiera? Pójdźmy dalej. Gdzie przyjmujesz klienta? Czy miejsce waszego spotkania jest uporządkowane i przyjazne? Jak prezentujesz swoją ofertę? Czy pokazujesz jak realizujesz usługę, aby udowodnić, że masz doświadczenie w jej wykonaniu? Czy zdjęcia są dobrej jakości? Jak opowiadasz o sobie? Czy Twoja prezencja jest nienaganna? Taki właśnie powinien być Twój profil w serwisie – tu też przyjmujesz klienta. To miejsce waszego pierwszego spotkania. Zrób dobre pierwsze wrażenie. Drugiej szansy już nie będziesz miał. Stworzenie właściwego profilu to pierwszy i najważniejszy krok, który pomoże rozwinąć Twój biznes i odnieść sukces. Powodzenia!