WYSZUKIWANIE ZAAWANSOWANE

USŁUGI REKLAMOWE - MARKETING

Lejki sprzedaży

jak budować lejek sprzedaży mając produkt online?

Warszawa

3 odpowiedzi usługodawców

BuzzardSocial.pl Strony WWW / Social Media

Przejdź do profilu wykonawcy

Zobacz numer telefonu

Tworząc atuomatyczny mechanizm, który działa na zasadzie 1. klient wchodzi na ukrytą stronę 2. ma kilka minut na zastanowienie 3. przechodzi do zakupu z bonusowymi dodatkami.

Czy odpowiedź była pomocna?

( 0 )

( 0 )

Zobacz numer telefonu

Wiele zależy od tego o jakim produkcie online mówimy. Ogólnie rzecz biorąc możemy wyróżnić kilka głównych elementów lejka: 1. Marketing do osób, które o Tobie wcześniej nie słyszały 2. Marketing do osób, które zapoznały się z Twoimi materiałami (np. video, wpisy na blogu) 3. Marketing do osób, które były na stronie produktowej, jednak nie kupiły W przypadku niektórych produktów warto lejek uzupełnić o np. webinar. Kwestia tego co sprzedajesz jest tak naprawdę kluczowa.

Czy odpowiedź była pomocna?

( 1 )

( 0 )

Zobacz numer telefonu

Dokładnie tak samo jak w przypadku produktu tradycyjnego. A jeżeli chodzi o to w jaki sposób zakwalifikować użytkowników do poszczególnych grup, pomoże nam w tym Google Analytics - oczywiście dobrze skonfigurowany. Możemy z jego pomocą ustawić konkretne cele i segmentować odbiorców w oparciu o zebrane dane. Np. Osobami zainteresowanymi możemy uznać osoby które trafiły do nas dzieki reklamie Google Ads (oznacza to bowiem, że aktywnie szukają podobnego produktu), Osoby, które otwarły kartę produktu, bądź dodały produkt do koszyka zakwalifikujemy do potencjalnych odbiorców. Dzięki temu możemy prowadzić dobrze dopasowane kampanie reklamowe i skutecznie pozyskiwać klientów.

Czy odpowiedź była pomocna?

( 1 )

( 0 )

x