USŁUGI REKLAMOWE - MARKETING
Lejki sprzedaży
jak budować lejek sprzedaży mając produkt online?
Warszawa
3 odpowiedzi usługodawców
USŁUGI REKLAMOWE - MARKETING
jak budować lejek sprzedaży mając produkt online?
Warszawa
3 odpowiedzi usługodawców
Tworząc atuomatyczny mechanizm, który działa na zasadzie 1. klient wchodzi na ukrytą stronę 2. ma kilka minut na zastanowienie 3. przechodzi do zakupu z bonusowymi dodatkami.
Wiele zależy od tego o jakim produkcie online mówimy. Ogólnie rzecz biorąc możemy wyróżnić kilka głównych elementów lejka: 1. Marketing do osób, które o Tobie wcześniej nie słyszały 2. Marketing do osób, które zapoznały się z Twoimi materiałami (np. video, wpisy na blogu) 3. Marketing do osób, które były na stronie produktowej, jednak nie kupiły W przypadku niektórych produktów warto lejek uzupełnić o np. webinar. Kwestia tego co sprzedajesz jest tak naprawdę kluczowa.
Dokładnie tak samo jak w przypadku produktu tradycyjnego. A jeżeli chodzi o to w jaki sposób zakwalifikować użytkowników do poszczególnych grup, pomoże nam w tym Google Analytics - oczywiście dobrze skonfigurowany. Możemy z jego pomocą ustawić konkretne cele i segmentować odbiorców w oparciu o zebrane dane. Np. Osobami zainteresowanymi możemy uznać osoby które trafiły do nas dzieki reklamie Google Ads (oznacza to bowiem, że aktywnie szukają podobnego produktu), Osoby, które otwarły kartę produktu, bądź dodały produkt do koszyka zakwalifikujemy do potencjalnych odbiorców. Dzięki temu możemy prowadzić dobrze dopasowane kampanie reklamowe i skutecznie pozyskiwać klientów.