Księga znaku
Przygotowanie księgi znaku, w której skład wchodzą: opis znaczenia i budowy logo, kolorystykę, pole ochronne wokół logo i warianty logotypu, typologię. Dostarczamy dwa wydrukowane egzemplarze księgi znaku oraz jej wersję elektroniczną PDF.
Opis szczegółowy i uwagi do ceny:
Wycena zawiera:
Kilku - kilkunastrocstronicowy dokument z zasadami dotyczącymi logo.
Między innymi - zasady konstruowania logo, obszar bezpieczny, kolorystyka, warianty, zasady użycia, minimalne wielkości.
Za dodatkową opłatą (do ustalenia, w zależności czy materiały zostały już zaprojektowane czy nie):
Materiały dodatkowe np. wygląd wizytówek, papieru firmowego.
Inne materiały powiązane z marką jak wygląd menu, kelnerów (fartuszki), wygląd wnętrz (umiejscowienie podstawowych elementów placówki jak np. lada, logo za ladą, ekpozytor katalogów/ulotek)
Moodboard - w tym zasady dobierania zdjęć, styl ilustrowania (np. wykresów).
Przykłady wykonania:
- Branding restauracji Green Patio - we współpracy z agencją GMP.
lub
Pozostałe usługi tego wykonawcy
Aktywne 21