Mailing /newsletter
Stworzenie elektronicznego przekazu, za pomocą którego klient informuje obiorcę o promocji, ofercie.
Opis szczegółowy i uwagi do ceny:
Pomogę Tobie osiągnąć Twój cel i maksymalnie zautomatyzować czynności, aby Twój biznes pracował na Ciebie a nie Ty na niego. Odpowiedni mailing i copywriting sprzedażowy oraz newslettery budujące Twoją rozpoznawalność jak i zaufanie spowodują, że raz zbudowany system będzie pracował za Ciebie latami.
ZBUDUJĘ DLA CIEBIE SYSTEM MAILOWY ORAZ NAPISZĘ MAILE,
KTÓRE BĘDĄ SPRZEDAWAŁY ZA CIEBIE KAŻDEGO DNIA
Email marketing oraz newslettery w każdej branży działają inaczej, ale jedno jest pewne, że odpowiednie ich zbudowanie pozwoli zaoszczędzić Ci czas poprzez zautomatyzowanie sprzedaży. Jest wiele czynników, na które trzeba zwrócić szczególną uwagę podczas copywriting’u, maile trzeba pisać przede wszystkim językiem zalet i korzyści.
Niedopuszczalne jest stosowanie sprzedaży agresywnej, która najzwyczajniej niszczy tylko relacje z potencjalnymi Klientami i zwiększa ilość osób wypisujących się z Twojej listy, ale jest za to wiele sposobów, technik czy też schematów, za pomocą których Twoja sprzedaż może osiągnąć nawet kilkunastotysięczny wzrost sprzedaży podczas jednorazowej akcji sprzedażowej.
Na umiejętne pisanie maili sprzedażowych ma wpływ kilka niezwykle istotnych aspektów:
– tytuł maila to pierwsza podstawowa rzecz decydująca o tym, czy mail zostanie otworzony, czy od razu znajdzie się w koszu, a co gorsza w spamie
– nagłówek maila, który także widoczny jest jeszcze przed otworzeniem maila
– pierwsze zdanie po nagłówku, które m.in. spowoduje, czy mail będzie czytany dalej, czy po kilku sekundach zostanie usunięty
– styl i format pisania maili łącznie z personalizacją
– grafika, linki oraz forma słowna, osobowa
– treść nadawcy maila.
Oczywiście wszystkie powyższe aspekty muszą być odpowiednio dopasowane pod kątem charakterystyki mailingu i jego głównego, jednego, tylko jednego celu. Całkiem inaczej pisze się maile w newsletterach dających za darmo wiedzę czy informacje a całkiem inaczej maile sprzedażowe – to są dwie różne rzeczy.
W zależności też od branży Twojego biznesu trzeba używać odpowiedniego języka, czyli bardzo prostego, specjalistycznego albo nawet i branżowego sloganu, co jest także bardzo istotną rzeczą.
Pozostałe usługi tego wykonawcy
Aktywne 13