WYSZUKIWANIE ZAAWANSOWANE

Teleaudyt

W każdej firmie pomoc informatyka jest niezbędna. Zatrudnienie pojedynczego specjalisty wiąże się z szeregiem utrudnień np.:

• Każdy pracownik czasem zachoruje, musi też iść na urlop – pod jego nieobecność nie ma osoby na jego zastępstwo,

• Informatyk nie zawsze ma pełne ręce roboty ilość pracy do wykonania w przeciągu miesiąca w niedużej firmie jest relatywnie niska. Wynagrodzenie należy się jednak za cały miesiąc pracy, a nie za konkretne czynności.

• wiedza jaką dysponuje jeden pracownik trudno porównać z wiedzą zespołu inżynierów, którzy codziennie mają do czynienia z różnego rodzaju problemami do rozwiązania. Dzięki specjalizacji mogą naprawić nawet bardzo nietypową usterkę w krótkim czasie.

Z tego powodu wiele firm decyduje się na outsourcing IT - obsługę informatyczną przez usługodawców takich jak Teleaudyt, dzięki której otrzymują Państwo nie jednego, a wielu doświadczonych specjalistów z różnych dziedzin: teleinformatyki, informatyki i elektroniki dostępnych na zawołanie.

Zespół Teleaudyt liczy 15 osób, który obsłużył już ponad 200 firm. Współpracę staramy się zaczynać od audytu. Dokumentacja, którą sporządzamy daje Państwu realny wgląd do obecnej kondycji firmy, wykaz ilości urządzeń i wersji zainstalowanego oprogramowania. audyt pozwala nam wskazać miejsca, gdzie należy przeprowadzić inwestycję i/lub doradzić jak wykonywać to samo wykorzystując mniejszą ilość zasobów. Całości prac przyświeca cel, by firma była bezpieczna i miała zapewnioną ciągłość działania.

Posiadamy system zgłoszeniowy, dzięki któremu otrzymują Państwo precyzyjny comiesięczny raport z informacją kiedy i jakie prace zostały wykonane w Państwa firmie. Dzięki systemowi helpdesk zlecenia można składać 24 godziny na dobę, a zostaną one zrealizowane w godzinach 7-17 w dni robocze, w soboty lub nawet w niestandardowe godziny pracy. Oferujemy również wdrożenie i szkolenie dla Państwa pracowników z bezpiecznej pracy z komputerem (możliwość dofinansowania do 80% za pomocą mbonów) oraz z pakietu Office 365

Aby nadążyć za oczekiwaniami Naszych Klientów rozbudowaliśmy firmę o dział instalacji. Nasi doświadczeni instalatorzy potrafią zaprojektować i zainstalować sieci komputerowe: (WIFI, LAN) światłowody (spawanie i pomiar) jak i sieci niskonapięciowe: centrale telefoniczne, systemy kontroli dostępu oraz monitoringu.

Wybierając Teleaudyt współpracują Państwo z zespołem specjalistów zachowując jednak pojedynczy punkt kontaktu w sprawie większości systemów w swojej firmie.

Specjalizacje/certyfikaty:

Administracja:
Systemami operacyjnymi
Oprogramowaniem użytkowym
Usługami chmurowymi
Nadzorem nad kontrolą dostępu
Nadzorem nad licencjami oprogramowania
Zarządzaniem kopiami bezpieczeństwa i archiwizacja danych

Serwis Techniczny:
Sieci
Serwerów
Urządzeń teletransmisji
Zabezpieczeń danych w sieci komputerowej LAN
Stacji roboczych
Urządzeń sieciowych
Drukarek/faksów/skanerów
Monitoringu wizyjnego
Sieci telefonicznej i central

Wdrażanie i obsługiwanie:
Office 365
Microsoft Active Directory
Exchange
SharePoint
MS SQL
VPN
RDS
Wirtualizacja Hyper-V
VMWare
Chmura prywatna (klastry serwerowe)
Chmura publiczna (model SaaS, PaaS, IaaS)
Microsoft Azure

Usługi instalacyjne:
Monitoring
Kontrola
Alarmy
Światłowody
Inteligentny dom/automatyka

Szkolenia:
Z bezpiecznej pracy przy komputerze
Office 365

Dane adresowe:

Ulica:

Klasztorna 31

Miejscowość:

31-979 Kraków

Telefon:

Kliknij aby zobaczyć numer telefonu

Strona internetowa:

Kliknij aby zobaczyć adres strony WWW

Usługodawca nie otrzymał jeszcze żadnej opinii.

Dostępne usługi: 0

x