WYSZUKIWANIE ZAAWANSOWANE

USŁUGI REKLAMOWE - MARKETING

Marketing szeptany

Co to właściwie jest marketing szeptany? Jak taka usługa jest wykonywana? Zastanawiam się czy istnieje jakaś różnica pomiędzy monitoringiem mediów i wzmianek o firmie w Internecie a marketingiem szeptanym. I jeśli zlecę taką usługę, czy to może jakoś zaszkodzić firmie (na przykład czy może zostać uznana przez użytkowników danego forum za reklamę). Z góry dziękuję za odpowiedź.

Warszawa

7 odpowiedzi usługodawców

Zobacz numer telefonu

Marketing szeptany przybiera różne formy, w najprostszej jest to po prostu dyskusja na forach, stronach, grupach na facebooku, fanpage'ach, itd. promując konkretne produkty/usługi. Czy marketing szeptany może zaszkodzić firmie? Tak samo jak każda forma reklamy - jeśli jest niewłaściwie wykorzystany to tak. Natomiast wykorzystany prawidłowo i rozważnie powinien dać korzystne efekty.

Czy odpowiedź była pomocna?

( 0 )

( 0 )

Zobacz numer telefonu

Marketing szeptany przybiera różne formy, w najprostszej jest to po prostu dyskusja na forach, stronach, grupach na facebooku, fanpage'ach, itd. promując konkretne produkty/usługi. Czy marketing szeptany może zaszkodzić firmie? Tak samo jak każda forma reklamy - jeśli jest niewłaściwie wykorzystany to tak. Natomiast wykorzystany prawidłowo i rozważnie powinien dać korzystne efekty.

Czy odpowiedź była pomocna?

( 0 )

( 0 )

Zobacz numer telefonu

Jest różnica pomiędzy monitorowaniem wzmianek o firmie bądź słów kluczowych w grupach tematycznych, a marketingiem szeptanym. Monitorując wzmianki o firmie możemy natychmiastowo reagować i uczestniczyć w wątku jako firma. Monitorując słowa kluczowe w grupach tematycznych na Facebooku jako firma możemy odpowiadać na zapytania. Natomiast w marketingu szeptanym możemy jako "osoba niepowiązana z naszą firmą" tworzyć tematy np. "Jakie salony kosmetyczne polecacie" i jako "osoby niepowiązane z firmą" polecać nasz salon kosmetyczny.

Czy odpowiedź była pomocna?

( 0 )

( 1 )

Zobacz numer telefonu

marketing szeptany to forma marketingu, która wraz z rozwojem internetu wciąż zyskuje na popularności. Jak sama nazwa wskazuje, polega on na “szeptaniu” konsumentom o danej marce, usłudze czy produkcie i jego zaletach. Celem jest wywołanie dyskusji o danej marce lub firmie, ale w sposób naturalny i niewymuszony. Efektem marketingu szeptanego są zatem dobrowolne, spontaniczne i niezależne rozmowy już samych konsumentów. Rola marketerów ogranicza się jedynie do pobudzenia dyskusji, dzięki temu informacje o marce i jej produktach rozchodzą się w sposób całkiem naturalny, nie rażą klientów, bo nie czują się oni nakłaniani do zakupu. Siła rekomendacji i dobrej opinii drugiego konsumenta jest ogromna. Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na ten temat to zapraszamy do kontaktu.

Czy odpowiedź była pomocna?

( 0 )

( 0 )

Specjalist eCommerce and IT Patryk Kowalski

Przejdź do profilu wykonawcy

Zobacz numer telefonu

Przykładowo. Dostajesz produkt np. "Żel pod prysznic marki PRYSZNIC" i chcesz go wypromować. Jednym "narzędziem" to marketing szeptany. Czyi osoba, która ma to robić piszę po różnych stronach, blogach, opiniach, forach o tym produkcie. Podkreślając jego nazwę (tak aby też pod SEO było to okej), aby było w wynikach wyszukiwań etc. Chodzi o to, że jak ktoś wpisze "żel pod prysznic" to znajdzie Twój "żel pod prysznic marki PRYSZNIC" Marketing Szeptany z reguły jest troszkę "nieuczciwy". Wiele osób piszę bzdury, opinie z palca etc. Jednak to właśnie marketing szeptany, który pomaga wy pozycjonować Twój produkt / usługę / stronę

Czy odpowiedź była pomocna?

( 0 )

( 0 )

Estyma-Promo FIRMA

Przejdź do profilu wykonawcy

Zobacz numer telefonu

Od setek lat najważniejszym czynnikiem wpływającym na decyzję o zakupie bądź sprzedaży była plotka i po dziś dzień nie wiele się zmieniło. Marketing szeptany całkowicie zastąpił plotkę i skutecznie wpływa na rozwój firm przekładając się na większe zyski. Jeśli taka usługa zostanie wykonana zgodnie z wytycznymi, w odpowiednim miejscu, bez spamu, reklamy to na pewni marketing szeptany nie zaszkodzi a dzięki temu Twój wizerunek w sieci, zwiększy sprzedaż i da powód do dyskusji na twój temat innym.

Czy odpowiedź była pomocna?

( 2 )

( 0 )

Zobacz numer telefonu

Witam, Marketing szeptany to nic innego jak wywoływanie kontrolowanej dyskusji na temat produktu lub usługi, a raczej polecanie ich z poziomu zwykłego klienta, jako spontaniczny przekaz. Moje wykonanie usługi polega na wystawianiu odpowiednio przygotowanych postów w mediach społecznościowych, tworzenie dyskusji grupowych oraz dotarcie do grupy docelowej (potencjalnych klientów). Monitoring a marketing to dwa różne pojęcia. W marketingu szeptanym nie ujawniam swojej tożsamości i powiązania z daną firmą. Z reguły wiem, iż dobrze napisany post może przynieść duże zyski. Można powiedzieć, że moim zadaniem jest tak zredagować treść wpisu, żeby nikt się nie zorientował o moich działaniach (mogę jeszcze działać jawnie jako ekspert firmowy lecz wybór należy do pracodawcy). Według najnowszych statystyk aż 82% ludzi kupujących w internecie, korzysta z opinii i rekomendacji, których szukają przez internet! Naprawdę warto skorzystać z takiej formy marketingu! Serdecznie zapraszam do kontaktu telefonicznego lub e-mailowego!

Czy odpowiedź była pomocna?

( 4 )

( 0 )

x