WYSZUKIWANIE ZAAWANSOWANE

Kampania reklamowa na Facebooku/Instagramie

Kampania reklamowa na Facebooku/Instagramie obejmuje określenie grupy docelowej, budżetu, harmonogramu reklamy, umiejscowienia, tekstu reklamy, stworzenie grafiki/video, monitoring i optymalizację oraz raport z przeprowadzonych działań.

Cena: 900,00 zł
udostępnij

Opis szczegółowy i uwagi do ceny:

Chcąc osiągnąć swój cel lub wznieść sprzedaż na wyższy poziom, sama strona lub sklep to za mało. Musisz przekierować ruch, czyli Klientów na Twoją ofertę, a Klientom, którzy odwiedzili już Twoją stronę, nie daj o sobie zapomnieć. Odpowiednimi działaniami sprawimy, że Klienci do Ciebie wrócą i kupią to, co oferujesz.

PRZYGOTUJĘ DLA CIEBIE REKLAMY NA FACEBOOK,
KTÓRE BĘDĄ PRACOWAŁY NA CIEBIE KAŻDEGO DNIA

Reklamy oraz remarketing na Facebook dadzą Ci ogromne możliwości dotarcia do potencjalnych Klientów. W ten sposób możesz w nienachalny sposób pokazywać się, że jesteś, przypominać się i sprzedawać usługi czy też towary osobom, które faktycznie potrzebują tego, co masz Im do zaoferowania.
Na tyle jest to rewelacyjne rozwiązanie, ponieważ masz możliwość dotarcia do osób, które jeszcze nie zaczęły szukać tego, czego potrzebują i w ten sposób przygotujemy Je do kupowania właśnie od Ciebie.
W zależności od Twojego biznesu rozwiązania są tak elastyczne, że w każdej sytuacji – prowadząc odpowiednie działania – przekonamy Klienta, że potrzebuje dokładnie tego, co masz do zaoferowania.
Za pomocą tzw. Pixela Facebook masz możliwość zbierania informacji o potencjalnych Klientach, którzy zainteresowali się Twoją ofertą, ale z jakichś powodów nie skorzystali z niej. Dzięki Pixelowi
przypomniesz się osobom, które zwróciły już na Ciebie uwagę i nie dasz o sobie zapomnieć.
Reklamy na Facebook są stosunkowo tanie i bardzo skuteczne dzięki temu, że zawsze testuję je pod kątem ich wyglądu czyli głównego obrazu, treści oraz grup docelowych, więc dopiero po upewnieniu się, że dane reklamy są rentowne i działają wg założeń uruchamiane są na masową skalę.
Poprzez odpowiednie analizowanie wyników działania reklam daję Ci gwarancję, że każda Twoja złotówka zostanie zainwestowana w odpowiedni sposób.

Żeby trafić do Swoich Klientów to trzeba poznać Ich potrzeby, oczekiwania i możliwości. Z kolei umiejętne testowanie grup docelowych pozwoli zaoszczędzić relatywnie dużo budżetu, który można wykorzystać na grupy, które będą pewne i sprawdzone. Mądrze inwestując nie przepalisz Swoich pieniędzy.

PRZETESTUJĘ DLA CIEBIE GRUPY DOCELOWE NA FACEBOOK,
KTÓRE BĘDĄ OPTYMALNIE DYSPONOWAŁY TWOIM BUDŻETEM

Nie wiesz kto potrzebuje skorzystać z Twojej oferty? Pokażę Tobie na co należy zwrócić szczególną uwagę podczas kierowania reklam do odbiorców.
Na samym wstępie utworzymy wspólnie tzw. avatary Twoich Klientów, czyli zbierzemy wszystkie informacje na ich temat, a są to m.in. np.
– sposób życia
– miejsce zamieszkania
– status społeczny
– wykształcenie
– zainteresowania
– miejsca przebywania
– i o wiele, wiele więcej.
Nie wiem, czy zdajesz sobie sprawę, ale Facebook wie o nas dosłownie wszystko… być może z jednej strony Ciebie to przeraża, ale z drugiej natomiast daje możliwość dokładnej personalizacji – a to z kolei przekłada się na możliwość targetowania idealnych grup docelowych.
Poznaj kilka faktów dotyczących posiadanych przez Facebook informacji na nasz temat:
– Facebook wie kiedy, gdzie i z kim się spotykamy
– wie co kupujemy i ile na to przeznaczamy pieniędzy
– zna naszych znajomych
– wie, gdzie pracujemy
– wie jak spędzamy czas
– wie co lubimy…
Wyobraź sobie, że Facebook dysponuje kilkoma tysiącami tego typu informacji o nas – dlatego zauważ, że mając dostęp do narzędzi korzystających z takich wskaźników dotrzemy z Twoją ofertą dokładnie do takich osób, które potrzebują tego, co masz do zaoferowania.

x