WYSZUKIWANIE ZAAWANSOWANE

HITDEA

Dziś jestem graficzką komputerową, oraz fotografką największych imprez związanych z muzyką i kulturą hip-hopu w Polsce. Przez pierwsze 8 lat działałam jako freelancer, natomiast od 4 lat pracuję jako grafik komercyjny.

Od dziecka realizowałam się w konkursach plastycznych, mając przyjemność wygrywać kilka z nich jak np. Wojewódzki konkurs plastyczny „Zachowaj piękno Pałuk na kolejne tysiąclecie”.


W 2004 roku prowadziłam blogi na Onecie o tematyce zwierząt i kynologii, jako małej dziewczynce z wielkimi marzeniami w tamtym czasie udawało, się wówczas bić rekordy popularności oraz zdobywać nominacje do „Bloga Roku”, i mimo tego, że w grafice byłam samoukiem to uważam wyróżniałam się na tle designu.


Pamiętam jak w 4 klasie podstawówki uczyłam koleżanki posługiwania się Photoshopem. Kiedy miałam 9 lat spełniło się moje marzenie. Wychowująca mnie wówczas samotnie mama, kupiła mi oryginalnego Photoshopa kosztującego wtedy bardzo duże pieniądze jak na tamte czasy bo było to ponad 1000 zł. A dla samotnej matki domyślam się był to wtedy bardzo duży wydatek.

Wraz z rozwojem internetu i portalu YouTube pierwszy swój kanał założyłam w latach 2008-2012 w tematyce gier oraz lifestyle’u. Subskrypcji czyli osób obserwujących w tamtym czasie udało mi się zdobyć aż 10.000. Jak na tamte czasy była to bardzo duża ilość. Byłam również jedną z pierwszych osób z partnerstwem YouTube. Do wiodących sieci partnerskich należały wówczas Fullscreen (lifestyle) i Machinima (stricte gaming). Ja dołączyłam do Fullscreena – i tak jako jedna z pierwszych w Polsce posiadałam banner na górze szablonu i miniaturki na swoim koncie.

Potem lata 2013 – 2016 miałam kolejny kanał tematyka „gaming” czyli gry komputerowe oraz kanał o rapie i kulturze skate – chciałam pokazać pasję, która była ze mną od dziecka i to robiłam. Zaangażowanych odbiorców było wówczas prawie 30.000 subskrypcji ale zrezygnowałam z powodów osobistych.

Specjalizacje/certyfikaty:

Brałam udział w wielu szkoleniach, między innymi tych organizowanych przez Google w roku 2016 i 2017 (YouTube Space, warsztaty dla Twórców). Wśród nich znalazły się m.in. szkolenia:


- Angażowanie społeczności
- Budowanie marki kanału
- Jak w pełni wykorzystać ekosystem Google?
- Jak z sukcesem pracować z markami?
- Kamera – podstawy
- Najważniejsze aspekty green screen
- Podstawy produkcji
- Sztuka prezentacji
- Zdobywanie odbiorców

Więcej informacji o moich doświadczeniach znajdziecie Państwo na LinkedIn.

Rok rozpoczęcia działalności:

2018

Dane adresowe:

Ulica:

ul. 900-Lecia 1

Miejscowość:

88-300 Mogilno

Telefon:

Kliknij aby zobaczyć numer telefonu

Strona internetowa:

Kliknij aby zobaczyć adres strony WWW

Usługodawca nie otrzymał jeszcze żadnej opinii.

Dostępne usługi: 35

Animowane posty na social media

50,00 zł/godzinę

Key Visual

300,00 zł

Projekt mailingu

150,00 zł

x